Ve bu protestoyu beğenmeyen gönlü zengin kıskanç fakirler.
3 yıl boyunca o banka senin sayende belki milyonlar kazanacak.
Sen 2 maaş verdi diye 3 yıl ona esir olacaksın...
Bunu protesto edenlerede laf söyleyeceksiniz...