şaşırtıcı bir şey değil.şahitlik etseler, kendi işleri tehlikeye girecek.kimse kimse için bu riski almaz.
sizin de böyle bir beklentiye girmeniz hata olmuş bence olay bundan ibaret. geçmiş olsun.