Biraz önce whatsap ve buradan dm yoluyla edilen tehdit ve şantaj hakkında bir şikayet konusu gördüm adam gitmiş karısına kadar mesaj atmış bu resmen taciz bu tür mesaj yoluyla edilen hakaratlerde şikayet konusu açıldığında mesaj yoluyla edılenı report edın gıbı seyler soylenıp forumdan bı yaptırım uygulanmıyor bazı konularda kurallar gereği değilde insanlık olarak modlarımızın insiyatif kullanıması gerektiğini düşünüyorum illa aranızda mesaj yoluyla hakarete maruz kalan onlarca kişi olmuştur ve bu hakaretleri edenlere bi yaptırım uygulanmaması tuhaf ( konuyu kaldırmanıza gerek yok herhangi bir sitem etmedım modlara sadece hoş bir durum değil bu bilin istedim)