Hocam merhabalar, geçmiş olsun.
Ben mekanik tasarım mühendisiyim. daha önce çalıştığım firmalarda bu olaylardan olmuştu. en zon ceza ödemeden solidworks satınalmak zorunda kaldılar. Bu şekilde devam edebilirsiniz diye düşünüyorum.
Tabi hala aynı şekilde süreci devam ettirirler mi bilemem.