Kimse size burada kişisel bilgilerinizi sormaz. O bilgiler lazımsa zaten soru soracağınız yer burası değil Askerlik Şubesidir. Herkesin bildiği yaşadığı deneyimlediği bir şeyler vardır. Çoğu kişi yazmak yerine konuyu kapatacak neyse size iyi forumlar...
Banane hatta size ne? hocam kapatacaksa kapatmayıp askerlik konusunda detaylı bilgisi olan insanlar varsa yazarlar onlara aktarırım neyine zaman yaptığımı varsa sağlıksal sorularımı
Kişisel bilgilerimi vermek istemiyorsam demek ki kişisel bilgilerimin ilgili soracağım soruları özel mesajdan yardım istediysem demek ki burada açık açık bahsetmek istemediğim bazı şeyler de var bunu anlamak zor değil biraz düşünceli insan anlar çok biliyorsunuz çok fikriniz var teşekkürler de bu kadar afaki bilginiz olduğu konularda çok bilgiliymiş gibi yorum yapmayın daha ne kadar açık yazabilirim sizin anlamanız için bilmiyorum
Özel birkaç sorum var ve bu kadar geniş bir ortamda bunları sormaktan rahatsızım o yüzden daha önce detaylı araştırmış yada gerçekten bilgi sahibi olan arkadaşlara özelden sormak istiyorum bunun neresini anlamadınız