YasinAslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam haklısınız fakat direkt yazılımı satma niyetim var dediğinizi de uygularım daha Pazar modülü yapamadım işlerim vardı onuda düşünüyorum
He ben kendi sistemini geliştirdiğini düşündum satma derdiniz varsa o ayrı size kalmış