soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok özür dilerim ama bir forum üyesinin deneme için verilen bir şeyi "Sömürmek istiyorum" demesi oldukça kötü. İyi ya da kötü olduğunu sormadınız,evet ama dışarıdan bu sözleriniz hiç güzel gözükmüyor.
cursorun yaptığı normal yani?