Merhaba Değerli Hocalarım.
Bu Gün Bir Metin Okudum ve Okadar Doğru Geldiki Sizinle Paylaşmak İstedim.
Bir Yerde Çalışmak Zor, Kendi İşinizi Kurmak Zor.
Obezite Olmak Zor, Fit Olmak Zor.
Parasızlık Zor, Finansal Özgür Olmak Zor.
Öfkelenmenin Sonuçları Zor, Sakinleşmek Zor
Kendi Zorunu Kendin Seç : )
Hayatta Herşey Zor Bunu Değiştiremeyiz Fakat Kendi Zorumuzu Seçebiliriz.
Umarım Yararlı Olmuştur İyi Forumlar.
Sizinde Düşüncelerinizi Okumak İsterim.