ben şimid 12gram altın bozdum 5000den. yarın 5300den altın yapacağım. bu şimdi haksızlık hakkaniyetsizlik değilmi?
satmayacaksan satmıyorum de, fiyatım şu de. abi parayı şimdi vermelisin de.