By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende esnaflık yapıyorum. Bir kamil yüzünden bana beddua ediyorsun ya,
Sen benden beter ol inşallah.
dürüst esnafa sözümüz yok hocam. böle haysiyetsiz esnaflardan bahsediyorum. siz niye üstünüze alındınız ki?