yahu arkadaşlar işini düzgün yapan esnafa ne sözümüz var. bak ne diyorum internet yerine hep çevremdeki esnafı tercih ederim.
bu bozuk elmalar yüzünden tüm esnafı suçlamak haksızlık olabilir. ancak günün sonunda kim iyi kim kötü ayırmak imkansız. o yüzden alırsın malını internetten beğenmedinmi iade 14 gün hakkın var. yanındaki esnafta arasın müşteri bulsun.
siz bu kötü esnaflara sahip çıkmak yerine bunları aranızdan temizlemelisiniz.