Çok genelleme yapacağım ama Esnaflar önceden böyle değildi gerçekten. Eskiden bir yere alışveriş yapamaya gittiğimiz zaman müşteri gitmesin diye güzel karışlanırdık, ağırlanırdık, olmayanada yok demez kalmadı derlerdi; şimdi herhangi bir alışveriş yapacağın zaman dükkana giriyorsun adamlar seninle ilgilenmiyor bile yüzüne bakmkıyor şurda daha ucuz sen biraz yardımcı ol dediğimiz zaman git ordan al diyor önceden böyle değildi.

piyasada, piyasada olanlarda çok değişti...