İçeride ne dönerse dönsün, Avrupa'da benim bayrağımı dalgalandırıp, benim marşımı okuttuğu, benim ülkemi temsil ettiği için gönlüm Galatasaray'dan yanadır. Ancak mantığım şu şekil:


https://www.youtube.com/watch?v=horJ7Ml9MqQ