Siz kendinizce haklısınız, enişteniz bence ahlaki olarak kendi ödemeli gibi düşünüyorum. Çünkü ortada hiçbir durum yokken size ricası üzerine bir de "üsteleyip" sizi göndermiş hem de cezayı atıyor. Bana biraz yüzsüzlük geliyor bu tarz durumlar. Ama aile düzeniniz bozulmasın diye ödeme yolunu da seçebilirsiniz. Sonuçta dikkatli olabilirdiniz gittiyseniz ve sorumluluk aldıysanız. Yani %55 e %45 haklı iki taraf da kendince Miktar yüksekse ödeyin gitsin bir daha da istek yollarını kapatmış olursunuz.