Hocam bizim akrabalarda yaşanmıştı, arabayı enişteden ödünç almış köyüne gitmişti ortalama 6 - 8 saatlik yolculuk ve köy içinde gezdi. O sırada turbo arızası vermiş araç ve ödemişti.
Kısa yol olsa haksız derdim enişteye de, uzun yol olunca pek bilememiştik. Sizce kim haklıdır?
Arabayı *isteyenin* ödemesi gerekir bu durumda ama ortada istek talep yok ve bir mesele var diyelim köye gidilmesi ile alakalı arabası olan olmayanaa istemeden teklif etsee bu durumdaa yine alan kişinin bir şeylere katlanması gerekirdi