Bence bu tip konular ortak bir aksiyon alarak tatlıya bağlanmalı. Eğer siz kendi aracınızla götürmüş olsaydınız ve ceza yeseydiniz, bence eniştenize senin rican için çıktım yola ve ceza yedim bana yardımcı olmalısın diyebilmeliydiniz. Ya da şuan enişteniz, ben sana rica ettim ama neden limitlere uymadın bir yardım rica ettim ceza ödemek zorunda kalıyorum bana yardımcı olmalısın diyebilmeli. Ama bu durumda sadece sizin, diğer senaryoda da sadece eniştenizin ödemesi bana haksızlık gibi geliyor.