Trafik kuralına araç fark etmeksizin siz kural ihlali yaptığınız için etik olarak ödemeniz gerekiyor.
Sağ şeritten 70 80 lede gidebilirdiniz.
Yani tabi öyle ama ben memlekette yaşamıyorum aslında oralarda radar vs var mı bilmiyorum gerçekten hee ama bilmeye gerek yok sınır varsa vardır kala kaldım
Kendi aracınız ile gitseniz yine yiyecektiniz o cezayı öyle düşünün.
Abi ben kendi aracımla onun ricası ile teyzemleri götürsem (kendi işim yok bu arada) aaa ben ceza yemişim siz götür dedinizde götürdüm demezdim ya