@Ozturkm2; öncelikle geçmiş olsun. Bir ara bir arkadaşım yoldan otostopçu 2 genç almış. Kaza yapmış. Araç ona ait olduğu için yaralanan gençler de ona dava açmıştı. Ne oldu bilmiyorum. Malesef iyilik yapmadan önce 2 kere düşünesi geliyor insanın.