cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce Kendi doktoruna sor Tatmin olmazsan ( Ben çıkar derse tatmin olmazdım ) Başka bir uzmana sor.

Tıp bitirmek Doktor olmak değildir. Basit bir örnek vereyim İçhastalıkalrı doktoruna gittim Şikayetim Kronik Gastirit ve Kortizon kullanımı yüzünden hasar kontrolü için tahlil.

Doktorun söylediği : GÜNDE 10 KM ( ON KİLOMETRE ) koş

-Hocam Ben Miyasteni hastasıyım o kadar koşabilsem zaten hasta olmam

-O ZAMAN TEMPOLU YÜRÜ

Özellikle Yaşlı emekliliği yaklaşmış Doktorlardan uzak durun. Kronik bir hastalığınız varsa o hastalıkla ilgili gruplara üye olun
Sondaki cümleniz harika baştan savma yapıyorlar