Bir Adana'lı olarak şunu farkettim Ankara'da emlakçılar güzel para kazanıyor. Bizde abim için ev bakmıştık ve emlakçı dışında sahibinden satılan/kiralan ilan göremedim maalesef. Hepside komisyonlarını güzel alıyor.