Kaldıraçlı işlemler için kendi sisteminizi kurmanızı öneririm.
ICT benzer sistem ile trade ediyorum.
Risk gördüğüm zamanlarda prop trading yapıyorum.
Özellikle son dönemde altında fiyatlanmalar güzel karlar bırakıyor. Her ürünün bir dönemi oluyor.
Günlük nasdaq veya dowjones Türkiye saati ile 17den sonra makul gidildiğinde karlar bırakıyor.
Kripto da BTC hariç diğer ürünlere hiç bakmıyorum.
Büyük düşüş ve yükseliş sonrası yüzde 5 fiyat marjında trade ediyorum.