Çok da kâr getirisi olmayan bir sektöre 300 bin script parası ödeyen adamın akıl sağlığını sorgularım.
Şu anki tahminlerime göre Hyperteknolojinin aylık kazancı en az 400 bin TL civarında. Daha yüksek de olabilir, ancak bundan daha düşük olduğunu sanmıyorum.
Bu firmanın sattığı bazı temaların fiyatı 100 bin TLnin üzerinde. Şu anda e-pin yazılımı sektöründe özellik açısından neredeyse tekel konumundalar. Zaten bu konu, e-pin sitesi açmak isteyenlere değil; e-pin yazılımını satmak isteyenlere hitap ediyor.