Önce Kendi doktoruna sor Tatmin olmazsan ( Ben çıkar derse tatmin olmazdım ) Başka bir uzmana sor.
Tıp bitirmek Doktor olmak değildir. Basit bir örnek vereyim İçhastalıkalrı doktoruna gittim Şikayetim Kronik Gastirit ve Kortizon kullanımı yüzünden hasar kontrolü için tahlil.
Doktorun söylediği : GÜNDE 10 KM ( ON KİLOMETRE ) koş
-Hocam Ben Miyasteni hastasıyım o kadar koşabilsem zaten hasta olmam
-O ZAMAN TEMPOLU YÜRÜ
Özellikle Yaşlı emekliliği yaklaşmış Doktorlardan uzak durun. Kronik bir hastalığınız varsa o hastalıkla ilgili gruplara üye olun