hocam geçmiş olsun süresi uzun olduğundan evet çekmenin riski olabiliyor o yüzden çok önermiyorlar platinlerin kalitesine göre değişiyor ama bukadar senede bir sorun olmadı ise çektirmeyin Allah uzun ömürler versin ölene kadar sizinle devam etsin çekme videolarını bir izleyin sonrasında ertesi gün yatışlar falan biraz sorunlu geçebiliyor riskleri var tabiki doktor ne derse o ama 1 değil birden fazla doktora danışın ben platinle yaşamaya alıştım x ray de ötmüyor bile
Bende ölene kadar bende mi kalacak diyip korkuyordum moralimi düzelttiniz desem yeridir