@ResLio; öncelikle geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim. Kusura bakmayın ama hekimler üniversite sınavına deli gibi çalışıp yüksek puanla tıp fakültesine girip 6 sene (ki 6 senede bitirebilen tanımadım) okuyup bir de TUS denen illete çalışıyorlar. Kazanabilirlerse 4 yıl da ayrıca uzmanlık okuyorlar. Onbinlerce saat eğitim, literatür tarama, hocaya asistanlık, hasta bakımı, teşhis, tedavi, gerekirse cerrahi müdahale. Hekimin işi bu! Ona sormayalım da ilkokul 2 terk çıkıkçı Mürteza efendiye mi soralım? Hekim ne bilirse onu söyler, tavsiye eder ve riskleri de açıkça belirtmek zorundadır. Haa her meslektte her tip insan olabilir. Eğer gene de emin değilseniz daha uzman bir hekime gitmenzi öneririm. Boş yere endişe edip gereksiz yere kendiniz üzmeyin lütfen. Tekrar geçmiş olsun.