Platin çıkarmak için şuan şimdi hastaneye geldim doktor gitti asistanlar vardı 2 tane onlar diyor platini çekmek riskli bize kalırsa çekmeyelim o destekliyor dedi ve beni baya bir korkuttular
Bende çekmek için geldim sonuçta çekelim dedim
https://hizliresim.com/tcd2qw8
https://hizliresim.com/ng0gpbw
Akıl verin lütfen, 7 sene oldu diyince hocaya riskli dedi, ameliyat olacak gibi tahlilleri versem mi diyorum ama bi yandanda çok korkuttular beni ya eskisi gibi olmazsa ayağım ya kopsa
Dellenecem resmen
Ameliyata girerken bile ayağım koptu kopacak diyordum
Kemik erimesi oldu içi sıvılaşmıştı doktor bile şaşırmıştı içine kemik tozu kattılar vb