3 kardeş olarak total 60k hocam, kişi başı 18-19k ödüyoruz yıllık
Aynı mantık aslında hocam bizdede yıllık 18k gibi bir ücret kişi başı ödeniyor. Belediyenin biraz uzak olduğu için zaman kaybı çok oluyor
Eve alet almak uzun vadeli mantıklı ama bilmiyorum hocam hevesiniz kaçarsa felan elde kalır