Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllık 60k nedır hocam ya daha uygun bir salon yok mu ben 6 yıldır düzenli spora gıdıyorum hiç o kadar yıllık ucret odemedım
3 kardeş olarak total 60k hocam, kişi başı 18-19k ödüyoruz yıllık
reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam belediye spor salonu yok mu ?


burda x fit var mesela aylıgı 1500tl 150m2 alanda spor yaptırıyolar herkese


ama belediyenin ki sauna + spor salonu + yüzme havuzu hepsi 500tl felan aylık ve baya büyük
Aynı mantık aslında hocam bizdede yıllık 18k gibi bir ücret kişi başı ödeniyor. Belediyenin biraz uzak olduğu için zaman kaybı çok oluyor