Konu
Ya Allah aşkına güzel olmamışmı +R10
28-09-2025, 21:21:21
#27
hakanergun
sumatra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sade, minimal ve renk tonları çok güzel hocam. elinize sağlık
1gb netim var kağnı gibi açtı yazıyı çok yavaş biraz kart tasarımı ypamak lazım bir kaç dokunuş yapın güzel olur elinize emeğinize sağlık