Ne yazık ki olmamış hocam. Renkler kötü, İçerik olmadan tasarım kendini göstermez. Anasayfa'da post card çok amatörce duruyor.
https://tarihieserler.com/sumela-manastiri/
Paragrafa küçük harfle başlamışsınız. Anasayfa'da cart içinde post description inanılmaz göz kanatıcı duruyor.
Kullandığınız blog öne çıkarılmış görsel küçük ve kalitesiz. PC'den bakınca pixel pixel geliyor. Emeğe saygımız var ama sizin emeğinize saygınızın olmadığını görüyorum. Herkesin bilgisi olacak diye bir şey yok ama bilginiz yoksa önce bu işlerde kendinizi bilgi anlamında geliştirip sonra bu adıma geçmenizi tavsiye ederim. Bir ziyaretçi olarak bu siteye gelsem içerik bilgisine ihtiyacım olsa da sayfa sonunu görmeden CTRL + W yapar giderim. Ağır bir eleştiri oldu farkındayım ama ne yazık ki acı gerçekler böyle.