Ben de hala bu paraya açan varsa uyansın diye yazıyorum çünkü yakında 30tl olacak kolay açılmıyor. Gerçekten emek verilerek ios Manuel açılanlar hem sağlam oluyor ama kolay açılmıyor. 4 saatte 20-25 ancak.