İlkokul 3'e giderken kendimce şiirlerin ve haberlerin yer aldığı bir gazete hazırlayıp akrabalara satmaya çalışmıştım.
Hatıralarımda da halen silik şekilde de olsa yer alır. Bayram ziyaretlerinde de ara ara bahsederler.
Çocukluk... Ne güzelmiş her şey meğer...