Valla hocam çok zor iş, ödeme alma hesabını değiştirdiğin an sayfa çöp olur, facebook o konularda sıkıntılı, ödemeyi kim alıyorsa hep ona yatmalı para, isim değiştirdiğin an kapatıyor para kazanmayı, 5 ay önce bi sayfam gitti öyle.
Geçmiş olsun hocam sizin adınıza üzücü olmuş. Bu şekilde sayfa satanlar var. Onlar nasıl yapıyor bunu acaba?