Mardinde Ulu Cami yakınında Kar ortağı olarak beraber çalıştığım bir ağabey vardı, kendisi dükkanı bana öylece bırakıp gitmişti. toptancının numarasını verip içeride 100 kolonya var; sen bunları sattıkça içindeki kar oranının %50si senin kalanı bana atarsın, geri kalanlada sürekli mal alırsın döner böylece diyip gitmişti. yılı tam hatırlamıyorum hemen pandemi bitimiydi, günlük 300-350 tl kar kalıyordu kişi başı...
yaptığım ilk ticari iş buydu.
böyle geriye dönüp bakınca ne kadar çok zaman geçmiş dedim kendi kendime...