Sıfır araçlarda bile hatalı ürün çıkabiliyorken 2. el piyasasında niye çıkmasın? Siz aracı satmışsınız, alıcı exper yaptırmamış bu durumda sizin bir suçunuz yok ki? Siz elinizde ki experi vermişsiniz anladığım kadarıyla bu durumda sizin ne gibi bir suçunuz olabilir ki?
Ağzınızdan çıkmış olabilir verebilirsiniz ama mantık dışı hocam, sizin bir suçunuz günahınız yok ki?