temmuz ayında araç sattım araçta şasi ler sağlam , bağlantı ayarlarında ezik varmış, eksper raporunda yazıyor, ama şasiler orjinal yazıro
şimdi alan adam eksper yapmadı
geçen hafta sataraken eksper yaptırmış burada şasi ler işaretlenmiş adam da beni aradı benim zararım var ya arabayı geri al ya zararımı gider derdi,
ben adamın iyi niyetli oldugunu düşünüerek bana 60 zararım var 30 sen karşıla dedi br anda bende en fazla 20 karşılayabilrim dedim,
ertesi gün , ben eksperi aradım ,ben size full eksper yaptırdım böyle bir sonuç çıkmış dedim, adam da diyor ki, yani eksper abi kaynak kesme yok ise bu şaşi sorunlu anlamına gelmez bu gövdedir, bağlantı ayakları ayrı bir şeydir, bizi dava etsinler, hatta hiç durmasın bilirkişe versinler, ama çıkmazsa biz tüm masraflarımızı isteriz dedi
bende adamı aradım anlattım, adam da diyor ki abi senin sözün üzerine 20 veririm demen üzerine ben arabayı sattım burda ben zarardayım dedi
bende karşışarım lafı ağzımdan çıktı diye , vermeyi düşünüyorım ama kendimi enayi gibi de his ediyorum, tek inandığım inanmak istediğim adamın zarara uğramış ve zararını karşılıyor olacağım düşüncesi
sizin yorumlar ne olur