Merhaba arkadaşlar,

Perşembe günü Ziraat katılım bankası üzerinden konut kredisine başvurduk ama cuma günü dönüş yapılmadı pazartesiye kaldı dediler, bu süreç ne kadar sürer yakın zamanda kredi çeken arkadaşlardan bilgi almak istiyorum