Merhaba efendim burdaki sorun nedir ? anlıyamadım saçmaça yorum yapmışsınız güven duymadıysan almayabilirsin bu kadar basit
"saçma sapan yorum" derken? Neresi saçma? Bir firma olarak açık adres beyan etmeniz gerekmez mi? Adresiniz belli değil? Telefon numarası yabancı. Oldu da ödeme yaptık sorun yaşadık diyelim. Ne olacak? Cumhuriyet savcılığına "telefon +44" desek yurtdışı diye doğrudan takipsizlik vermez mi? "adres istanbul / Türkiye" desek dalga mı geçiyorsun deyip bir de savcının hışmına uğrarız. Hukuki olarak nasıl hakkımızı arayabiliriz? Ben endişelerimi dile getirdim. Malum bu sitede hergün şikayet görüyoruz. Şikayetlerin yarısı başlangıçta yapılan hatalar yüzünden hukuki açıdan da sonuçsuz kalıyor. Amacım doğrudan suçlamak veya firmayı karalamak değil. Sadece endişe duyduğum bir konuyu dile getirdim. Saçmalıkla ne alakası var. Gene de hayırlı işler, bol kazançlar dilerim.