Merhabalar,
Benim işim gücüm ve durumum orta şekilde yani tuzum kuru da denilemez birisiyim.
Bende Evli ve bir çocuk babasıyım. Annem ve ablam ingiliz vatandaşlığını aldı.
Eşim istese sabahı beklemem akşamdan giderim.
O yüzden hazır vatandaşlık hakkınız da varken hiç durmayın