Arkadaşlar Merhabalar,

Yaklaşık 10 Yıldır Evliyim. Eşim anneden gelen hak ile doğuştan Alman yani Alman Pasaportu ve Kimliği var. Aynı zaman Türk burda büyüme. Bursa'da yaşıyoruz. İkimizde 2 yıllık mezunuyuz ben Dış Ticaret eşim Lojistik. Daha önce Bilgi İşlem Destek Personeli olarak uzun yıllar çalıştım. Şuanda ikimiz Bursa'nın en büyük Fabrikalarından birinde Forklift Operatörü olarak 3 Vardiya şeklinde çalışıyoruz. Ancak özellikle son dönemde eşim doğal hakkını kullanarak Almanya'ya göç etmek istiyor. Online olarak Almanca derslerine başladık daha doğrusu duolingo uygulaması ile başladık. Çok zor gelmedi ilk etapta. Bu arada ben 34 eşim 31 yaşınimızdayız. Bu konuda yorumlarınızı, önerilerinizi ve yönlendirmelerinizi rica ediyorum.