şimdi mevcut domaınım guzelnet de kayıtlı daha vakti var ama yenilemede 1 sene 658 tl yazıyor isimtescıldede transferde 12 $ dırek saglayıcı degıssem her sene transfer yapsam daha kaarlı olmazmıyım yoksa bu yanlıoş birşeymı bunu yapmak yani