Yeni tip ehliyetim var ama 2026da dolacak. Eski ehliyetini yenileyenlere 15tl yazıyor ama ben kendi ehliyetim için harca baktığımda 5600tl harç çıkıyor.
Yenileme ücreti işin fazla değil mi bu ya. Var olan ehliyetimi yenilemek için niye bu kadar fazla para istiyorlar.