10 bin lira veriyorsunuz, ingilterede bir şirket açıyorsunuz. aynı gün stripe hesabınıda çat diye açıyorsunuz oldu bitti. Hemen ardından bir tanede wise hesabı açıp bağlayın gelen ödemeyi anlık hesabınıza alırsınız öyle yok bilmem şu kadar gün hafta bekle falan yok.
Wise hesabınızdan da business kart siparişi veriyorsunuz. Gelen kartla ister atm ister pos cihazından dünyanın her yerinde çatır çatır kullanıyorsunuz.
Karınızın %19'unuda vergi veriyorsunuz, paranızı türkiyeye sokacaksanız varlık barışını beklersiniz 6 ayda bir çıkıyor zaten mübarek şey.
Bu kadar kompleks düşünüp kendinizi yıpratmayın basit işler bunlar.