Bence bu nişte karakterler tepki vermeli Jemiko hocam aynı şeyi mi söyledi bilmiyorum ama, karakter konuşunca sanki daha eğlenceli ve seyir zevki yüksek oluyor gibi.
Yusuf Kayaalp tarzı diyorum. Örneğin Yeniçeri pos bıyıklı olup yeri geldiğinde espri yeri geldiğinde ağız konuşsa sanki daha iyi olurmuş gibi.