Selamlar değerli forum üyeleri,
1 Aydan fazla uğraş verdiğimiz sistemi bir türlü ayakta tutamıyoruz türkiye içerisinde ödeme sağlayıcılarıyla uğraş vermek gerçekten ama gerçekten aşırı derecede zor önce telefonla bilgi alıyoruz onay veriliyor deniyor sonra başvuru yapıyoruz gizlilik şartları gereği onay veremiyoruz deyip gönderiyorlar,
İyzico Yaklaşık olarak 7 gün boyunca başvuru belge web site v.s v.s v.s herşeyi eksiksiz hallettim dedim bu defa olur herhalde onay verirler çünkü devir teknoloji devri ve ben burada oldukça legal birşeyde satıyorum kesin onay verirler dedim
İyzico: Yapılan değerlendirme sonucunda, bağlı bulunduğumuz kart kuruluşları kuralları, risk değerlendirmelerimiz ve olası harcama itirazı riskleri nedeniyle ne yazık ki başvurunuza olumlu cevap verilememektedir. Tarafımıza yapılan tüm başvurular, başvurusu yapılan e-ticaret sitesi ve iş modeli özelinde incelenmekte ve değerlendirilmekte, bu değerlendirmeler çok yönlü olarak yapılmaktadır. Risk kriterlerimizi oluşturan pek çok faktör bulunmaktadır ve bu kriterler şirketimize özel olduğu için gizlilik politikamız gereği paylaşılamamaktadır. İş modeliniz bu değerlendirmede etki maddelerinden yalnızca biri olarak yer almaktır. Yapılan değerlendirmeler sonucunda üzülerek çalışmama kararı aldığımızı bildirmek isteriz.
benim sistemim dating değil arkadaşlık değil +60 yaş dayıları bir araya toplayan bir sistemde değil benim projem yapay zeka odaklı ürün görsellerini düzenleyen bir tarz otomasyon
PayTR: yine birkaç gün uğraş verdiğimiz ve yine gizlilik şartları gereği red edilen ve bunu sonucunu bana ne mail ne sms yoluyla iletmeyen bir süreçti, sonucu kaç gün sonra bizzat kendim arayıp kendim öğrendim. Yine günler süren kayıp zamandan başka birşey değil
Param: YAKLAŞIK 15 GÜN boyunca belgesi ayrı dert imzası ayrı dert desteği ayrı dert ilgisi ayrı dert biz gram ilgi göremedik. ard arda kontrol maillerine tek bir cevap dahi alamadım. 7 gün önce şirketi kapatma kararı aldım ve sonrasında geri tekrar iptal ettirdim 5 gün sonra tekrar mail atıp iptal etmek istediğimi bildirdim ancak ne yazık ki cevap dahi verilmedi. sonrasında tekrar sert bir dille mail gönderdiğimde aradan yine 24 saat sonra benim iptal etmek istediğimi söylediğim için iptal ettiklerini söylediler. arıyorum net bir cevap
YOK AZ ÖNCE GÖRÜŞTÜĞÜM DESTEK BİRİMİ AŞAĞILAR GİBİ VE SİNİRLİ BİR TAVIRLA CEVAP VERDİ. BEN SİZDEN SADECE HİZMET ALMAK İSTEDİĞİM İÇİN SİZİNLE UĞRAŞIYORUM. İŞİM OLMASA ZATEN SİZİNLE UĞRAŞMAM Velhasıl kelam o temsilciyede anketten 0 puan yapıştırdım ve az önce telefonu kapattım. tabi bundan 3 gün öncede süreci tekrar başlatmak istediğimi mail ile ilettim fakat yine ne cevap var ne birşey var hiçbirşey yok.
ben firman istedi diye tüm kişisel bilgilerimi kimliğimi adresimi vergi levhamı tüm kritik bilgilerimi iletmişim sen bana cevap vermiyorsun güveni tamamen zedeliyorsun.
STRİPE: Stripe ülkemizde yok koskoca dünyanın 1 numaralı sağlayıcısı türkiyeye hizmet vermiyor burada elimiz kolumuz gene bağlı
diğer bazı sağlayıcılar global olara usd satışlarının olmadığını söylüyor
ARKADAŞIM BİZ NE YAPICAZ? BİZ BU ÜRÜNÜ SATICAZ BİZ BU İŞİ NASIL YAPICAZ YALVARA YALVARA MI YAPMAMIZ GEREKİYOR AĞZIMIZI EĞE EĞE Mİ BAŞVURU YAPMAMIZ GEREKİYOR, DATİNG E ONAY VERMEDİNİZ BUNA DA ONAY VERMİYORSUNUZ BEN KÜÇÜK İŞLETMEYİM BEN NASIL AYAKTA KALICAM? BEN NASIL AY SONU VERGİMİ MUHASEBEMİ ÖDİCEM? BEN NASIL GLOBALE SATIŞ YAPICAM? GERÇEKTEN ÇOK ZOR VE AŞIRI DERECEDE SİNİR BOZUCU BİR SÜREÇ GEÇİRDİM. ARTIK NE YAPACAĞIMI BEN BU SATIŞI NASIL YAPACAĞIMI KARA KARA DÜŞÜNÜYORM başınızı ağrıttıysam affola kalın sağlıcakla