Eski Türkiye'de olsa filmlerdeki Tecavüz Coşkun'un canlandırdığı karakter gibi bir tip gelir tuvalette şişler, kevgire döndürürdü. Şimdi en fazla 2 af sonra serbestler. Bir de tövbe edip 2 rekat kıldılar mı vicdanen de kendilerini temiz hissederler ohh misss. Ölen çocuklarla ailelerine olan oldu. Bir süre sonra ne onları ne de olanları kimse hatırlamaz zaten. Lanet olsun böyle Dünya düzenine.