yeni oyuncağın hayırlı olsun... ben kontrplakları sokaktan topluyorum. yeni inşaatlar çok küçük olduğu için sokağa atılan bir sürü eşya oluyor. ama kontrplak alan arkadaşlarım oldu, galiba yenibosna tarafında marangozlar sitesi varmış. oradan küçük parçalar kestirmişlerdi. fiyatlar çok değişken, herkes tutturabildiğine yürüyor.
şu anda söyleyeceğim şey şu... bazı kontrplakların bir yüzü beyaz yada renkli. o renk ahşaptan değil, ahşabın üzerine yapıştırılmış ince bir plastik folyo var. o folyo laser görünce yanıyor, kararıyor pis pis sıvışıyor. zımparalarsan çıkıyor ama pis kokusu da cabası oluyor. onlardan uzak dur derim, ben uzak duramadım, bana aldıkları kontrolaklar böyle kaplamalıydı. kıyamet mi koptu, yoo hayır... yanıyor eriyor değim zaten üm beş saniye, o kadar. yani çok da kastırıyor desem yalan olur.
mdf de güzel işleniyor, özellikle güzel oyuluyor. onu da zımparalaması biraz dikkat istiyor, malum bunlar sıkıştırılmış tahta talaşı. bunu da dene derim. bana birileri boyama tahtası yaptırmıştı, 18x18cm mdf üzerine oyulma ayı fil resimleri falan gibi... eğlenceli...
dönen bardak işleme zımbırtısına baktın mı, o da eğlenceli....
hocam teşekkür ederim değerli bilgiler için Türkçe kaynak çok az olduğu için mecbur tek bilgi alabilecek kişi sizi sordum grupta hakkınızı helal edin.
2.7mm mdf yi tek geçişte kesebiliyor mu hocam benim derdim çok uğraştırmadan kesilebilmesi piyasada en çok 2.7mm mdf yada 4mm kavak kontraplak var alınabilecek gibi sanki.
Bardak aparatı çok güzel ama bana biraz pahalı geldi.
Bu arada almayı düşününler için bir tecrübe yazayım; kabinde olsa koku oluyor. Muhtemelen zamanla koku ev içine siner o yüzden ben cam balkona alacağım. kabin var tahliye hortumu var diye düşünmesinler koku her türlü oluyor.