Hocam cihazı aldım yanında gelen kontraplağı tek geçişte çok güzel kesiyor acaba kontraplak alışverişlerinizi nerden yapıyorsunuz ve daha başka kolay kesilen deneyimlediğiniz kontraplak var mı kavak vs. Gibi
yeni oyuncağın hayırlı olsun... ben kontrplakları sokaktan topluyorum. yeni inşaatlar çok küçük olduğu için sokağa atılan bir sürü eşya oluyor. ama kontrplak alan arkadaşlarım oldu, galiba yenibosna tarafında marangozlar sitesi varmış. oradan küçük parçalar kestirmişlerdi. fiyatlar çok değişken, herkes tutturabildiğine yürüyor.
şu anda söyleyeceğim şey şu... bazı kontrplakların bir yüzü beyaz yada renkli. o renk ahşaptan değil, ahşabın üzerine yapıştırılmış ince bir plastik folyo var. o folyo laser görünce yanıyor, kararıyor pis pis sıvışıyor. zımparalarsan çıkıyor ama pis kokusu da cabası oluyor. onlardan uzak dur derim, ben uzak duramadım, bana aldıkları kontrolaklar böyle kaplamalıydı. kıyamet mi koptu, yoo hayır... yanıyor eriyor değim zaten üm beş saniye, o kadar. yani çok da kastırıyor desem yalan olur.
mdf de güzel işleniyor, özellikle güzel oyuluyor. onu da zımparalaması biraz dikkat istiyor, malum bunlar sıkıştırılmış tahta talaşı. bunu da dene derim. bana birileri boyama tahtası yaptırmıştı, 18x18cm mdf üzerine oyulma ayı fil resimleri falan gibi... eğlenceli...
dönen bardak işleme zımbırtısına baktın mı, o da eğlenceli....