karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortada bir şey yok neye göre yorumlayacağız ne yapacağını tahmin mi etmeliyiz :d
Kusura bakmayın hocam tam olarak ifade edemedim,x bir içerik üreticisinin ürettiği içeriği uygulamaya dönüştüreceğim