Merhabalar,
Bilgisayarım HP Victus 16-R0020NT. İçinde 8x8 ram var ama yetmiyor, 16x16 almak istiyorum ama hangi şekilde aratmam gerektiğini bilmiyorum. Bilenler yardımcı olabilirse sevinirim.